Mail problemen naar hotmail

Monday, January 16, 2017

Beste Klanten,
Wij zijn bekend met het uitgaande mail verkeer probleem naar hotmail. Het mailen naar hotmail, outlook, live geeft voor een groot deel vertraging aan. De meeste mensen die mailen ontvangen een mail met het bericht dat de mail vertraagd is en dat Hotmail maar een bepaald aantal emails per uur / dag aanneemt. Echter heeft hotmail enkele updates gehad, waardoor er ontzettend veel mail problemen zijn. Helaas kunnen wij hier zelf weinig aan doen. Wel hebben wij nogmaals contact opgenomen met hotmail en hopen dat zij dit probleem z.s.m zullen oplossen. Zodra er een update is dan zullen wij u op de hoogte brengen.

Wat u zelf eventueel kunt doen is het volgende:
Heeft u, uw mail al op uw telefoon staan en staat de uitgaande server nog op mail.uwdomeinnaam.nl? Dan kunt u deze wijzigen naar de uitgaande server van uw provider (Zoals KPN, Ziggo, Telfort etc). Zie hier een overzicht. Dit zou het probleem moeten verhelpen.

Wilt u mailen vanaf uw laptop / pc? Dan kunt u gebruik maken van het outlook of gmailprogramma en daar uw zakelijke email adres aan toevoegen. De uitgaande server word ipv mail.uwdomein.nl de uitgaande server van uw provider. Check hier welke provider bij u van toepassing is.

Uw zakelijke mail instellen via Gmail

Uw zakelijke mail instellen via Outlook

 

Heeft u nog vragen of komt u er niet uit? Maak dan een ticket aan onze collega's zullen u dan helpen.







.